Czyli o tym co starsi panowie robią nocą. Genialna kampania Nike. Długo oczekiwana zmiana wizerunku Banku Pekao SA ujrzała światło dzienne. Właściciel, czyli UniCredit postanowił przed euro (wszak Pekao jest oficjalnym bankiem tej imprezy) uśmiercić głęboko zakorzenionego w świadomości klientów żubra. Claim, "witający" klientów w nowych biało-czerwonych barwach jest, w moim przekonaniu, bardzo złym, niespójnym i nieszczerym zabiegiem, ocierającym się o hipokryzję. Zmianą wizerunku Bank przypomina swoim klientom, o swoich włoskich, jakże naruszonych ostatnio fundamentach - obniżony raiting dla Unicredit SpA z A do A- z perspektywą negatywną. O ile wiedza o tych włoskich korzeniach nie była do końca uświadomiona o tyle teraz można będzie mówić o wzroście świadomości wśród klientów - tylko czy to się opłaci? |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|