"To bardzo trudny moment dla nas wszystkich, którzy kochamy romantyzm papieru i wyjątkowe koleżeństwo podczas gorączkowych godzin w piątki przed zamknięciem numeru. Jednak jeśli chcemy utrzymać poziom dziennikarstwa, który daje poczucie sensu naszej pracy, musimy przejść do cyfrowej przyszłości" - napisała Tina Brown, redaktor naczelna Newsweek USA. Wydawca jako powód takiej decyzji podaje trudności rynku prasy drukowanej i dynamicznie rosnący rynek tabletów. Decyzja Newsweeka wywołała dyskusję w branży wydawniczej. W moim przekonaniu, powyższa decyzja, po ogłoszeniu przez Amazon statystyk mówiących o większej sprzedaży ebook'ów w porównaniu do wydań tradycyjnych drukowanych to druga tak ważna dla rynku informacja, potwierdzająca, że przyszłości branży wydawniczej należy poszukiwać w edycjach multimedialnych. Jeden ze starszych warszawskich brandów znika z rynku. Wizerunek SPECu oficjalnie zastępuje - Dalkia Warszawa. Mówił o tym na czwartkowej (11.10.2012) konferencji prasowej zarząd spółki. Znak firmowy nawiązuje do międzynarodowego logotypu Dalki. Dalkia jest obecna w 52 krajach, zatrudnia 52 tys. pracowników, w tym sześć tys. w Polsce. Rok temu ta francuska grupa kupiła od miasta za ponad 1,4 mld zł 85 proc. akcji SPEC-u. Można odnieść wrażenie, że to próba repozycjonowania marki, postrzeganej przez pryzmat kobiecości (Marilyn Monroe czy Nicole Kidman). Ciekaw jestem kolejnych odsłon tej historii.
3D Mapping jest metoda projekcji i tworzenia animacji idealną do zastosowania w marketingu, INTEL wykonał świetną robotę!
Jak zwykle z pomysłem, Szwajcaria zaprasza oferując to co ma najlepsze! |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|