Raport Roczny widoczny dzięki energii słonecznej. Projekt zrealizowany dla Austria Solar firmy działającej na rynku energii słonecznej. Doskonały koncept!
0 Comments
Hala Stulecia, położona w Parku Szczytnickim we Wrocławiu. Wzniesiona w latach 1911–1913 według projektu Maxa Berga, w stylu ekspresjonistycznym. Kilka zdjęć z Photo Day we Wrocławiu. mniej znaczy więcej
Raporty Roczne to jedne z kluczowych publikacji budujących wizerunek firmy. Poniżej kilka przemyśleń na temat ich tworzenia. Planowanie struktury raportu Sprawozdanie roczne jest obligatoryjnym dokumentem dla spółek giełdowych, a jego struktura jest precyzyjnie regulowana przez prawo spółek giełdowych. Projektując layout Raportu Rocznego należy pamiętać o strukturze i patrzeć na dokument jako na całość. Należy zastanowić się o jakie działy wzbogacić publikację, aby stała się jednocześnie spójnym elementem komunikacyjnym i wizerunkowym. Warto pamiętać, pracując nad sprawozdaniem rocznym, również o raporcie CSR wzmacniającym wizerunek firmy zaangażowanej społecznie i środowiskowo. Miłość należy trochę pielęgnować / Love needs a bit of upkeep Agencja: JWT, Paryż, Francja Creative Director: Ghislain de Villoutreys Art Director: Grégoire Louzon Copywriter: Jérémy Prevost Data publikacji: luty 2012 W mojej ocenie niezwykle trafiony koncept kreatywny reklamy prasowej. Prosty i sugestywny przekaz z humorem zapadający w pamięć. Do tego jaki walentynkowy ;-) Finał NFL to wyjątkowe święto w USA, nie tylko dlatego, że to gigantyczny show. To jeden z tych nielicznych w roku dni kiedy widzowie chętnie oglądają reklamy telewizyjne. Tegoroczny finał to również rekord ceny sprzedaży 30. sekundowego czasu reklamowego, którego średnia cena osiągnęła poziom 3,5 mln dolarów. Futbol amerykański to sport idealnie skrojony pod wymogi ekranu. Jeden stosunkowo łatwy punkt który śledzony jest przez widzów, mistrzowsko budowana dramaturgia i zapierające dech w piersi zwroty akcji - to wszystko powoduje, że oglądalność tego widowiska rośnie z roku na rok, a wraz z nim budżety reklamowe. Te wszystkie powody skłaniają największe koncerny do przygotowywania specjalnych wersji swoich reklam, emitowanych podczas Super Bowl. Poniżej kilka subiektywnie wybranych... miłego oglądania. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|