Raport Roczny widoczny dzięki energii słonecznej. Projekt zrealizowany dla Austria Solar firmy działającej na rynku energii słonecznej. Doskonały koncept!
0 Comments
![]() Hala Stulecia, położona w Parku Szczytnickim we Wrocławiu. Wzniesiona w latach 1911–1913 według projektu Maxa Berga, w stylu ekspresjonistycznym. Kilka zdjęć z Photo Day we Wrocławiu. mniej znaczy więcej
![]() Raporty Roczne to jedne z kluczowych publikacji budujących wizerunek firmy. Poniżej kilka przemyśleń na temat ich tworzenia. Planowanie struktury raportu Sprawozdanie roczne jest obligatoryjnym dokumentem dla spółek giełdowych, a jego struktura jest precyzyjnie regulowana przez prawo spółek giełdowych. Projektując layout Raportu Rocznego należy pamiętać o strukturze i patrzeć na dokument jako na całość. Należy zastanowić się o jakie działy wzbogacić publikację, aby stała się jednocześnie spójnym elementem komunikacyjnym i wizerunkowym. Warto pamiętać, pracując nad sprawozdaniem rocznym, również o raporcie CSR wzmacniającym wizerunek firmy zaangażowanej społecznie i środowiskowo. Miłość należy trochę pielęgnować / Love needs a bit of upkeep ![]() Agencja: JWT, Paryż, Francja Creative Director: Ghislain de Villoutreys Art Director: Grégoire Louzon Copywriter: Jérémy Prevost Data publikacji: luty 2012 W mojej ocenie niezwykle trafiony koncept kreatywny reklamy prasowej. Prosty i sugestywny przekaz z humorem zapadający w pamięć. Do tego jaki walentynkowy ;-) Finał NFL to wyjątkowe święto w USA, nie tylko dlatego, że to gigantyczny show. To jeden z tych nielicznych w roku dni kiedy widzowie chętnie oglądają reklamy telewizyjne. Tegoroczny finał to również rekord ceny sprzedaży 30. sekundowego czasu reklamowego, którego średnia cena osiągnęła poziom 3,5 mln dolarów. ![]() Futbol amerykański to sport idealnie skrojony pod wymogi ekranu. Jeden stosunkowo łatwy punkt który śledzony jest przez widzów, mistrzowsko budowana dramaturgia i zapierające dech w piersi zwroty akcji - to wszystko powoduje, że oglądalność tego widowiska rośnie z roku na rok, a wraz z nim budżety reklamowe. Te wszystkie powody skłaniają największe koncerny do przygotowywania specjalnych wersji swoich reklam, emitowanych podczas Super Bowl. Poniżej kilka subiektywnie wybranych... miłego oglądania. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|