14 marca komisja konkursowa wyłoniła logo i hasło promocyjne gminy Strzelin. Do strzelińskiego magistratu wpłynęło 27 projektów logo i 63 propozycji haseł promocyjnych. Autor zwycięskiego projektu logo otrzyma 2 tysiące złotych, a pomysłodawca hasła 1 tys zł. Myślę, że zarówno wartość nagrody jak i koncept promocyjny zostały przestrzelone. Ewidentnie mierzono wysoko, a wyszło troszkę strasznie, trochę orientalnie. Ten i wiele innych case'ów pokazują, że kryterium ceny jak i sama formuła konkursów jest ślepą uliczką.
1 Comment
marka outdoorowa - Salomon - wprowadza nową identyfikację. Marka rezygnuje z wersalik, które w mojej ocenie dobrze oddawały takie wartości jak dynamizm, rezygnuje również niezwykle charakterystycznego wiru. Sygnet w nowym logo nie nawiązuje do typografii, jest odrębnym tworem, wynikającym jedynie z poprzedniej typografii choć związek ten uznałbym za bardzo odległy a korzyści z takiego zabiegu raczej zasłonięte mgłą górskiego szlaku. Agencja: Planning Unit, Londyn Szwajcarskie miasto Fryburg (Fribourg) zaprezentowało nową identyfikację. Niezwykle udane wdrożenie, ciekawy pomysł nawiązania do herbu. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|