Ciekawy materiał dotyczący budowanie brandu kanadyjskiego zespołu olimpijskiego. Materiał w ciekawy sposób uświadamia, że wraz z doskonałym przygotowaniem sportowym do pełnego sukcesu medialnego (w tym również w aspekcie sponsoringowym) niezbędna jest strategia komunikacyjna. Trzecia i ostatnia część serii "Millennium" zaczyna się w miejscu, w którym kończy się "Dziewczyna, która igrała z ogniem". Lisbeth Salander przeżywa próbę pogrzebania jej żywcem. Ostatnia część powstała wg znanego już scenariusza, rozkręca się i wciąga. Dla pełnego obrazu musiałem po skończonej lekturze zapoznać się z próbą przeniesienia millennium na ekran kinowy. Większość z nas zadaje sobie pytanie o przyszłość branży wydawniczej. Padają pełne trwogi wypowiedzi wieszczące koniec prasy drukowanej, rychły koniec wydań książkowych… a przecież wszystko się już wydarzyło. Tak jak telewizja nie wyparła radia, tak jak internet nie wyeliminował gazet, tak mobilne czytniki nie pozbawią nas wydań drukowanych. Każdy tylko będzie musiał redefiniować swoją strategię. 100mln to budżet na rebranding Ery na T-Mobile. Budżet obejmuje działania reklamowe wraz z wymianą materiałów reklamowych i informacyjnych. Za rebranding poza departamentem komunikacji marketingowej PTC odpowiadają agencje G7 i Saatchi&Saatchi oraz dom mediowy Starcom. PTC mimo tak dużych wydatków związanych z akcją planuje utrzymać poziom przychodów i zysków na poziomie z ubiegłego roku - jak zapewnia prezes PTC, Miroslav Rakowski. Mijają pierwsze godziny nowej marki na polskim rynku (debiut T-mobile zaplanownany został na 05/06/2011), jak wygląda konfrontacja z rzeczywistością? w reklamie najważniejszy jest pomysł - truizm, lecz często karkołomnie realizowany. W mojej ocenie tym razem jest inaczej - doskonały koncept promujący nową linię samochodów elektrycznych. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|