Jedna z najbardziej rozpoznawanych i cenionych firm outdoorowych przechodzi gruntowny rebranding. Zachowując dotychczasowy kod kolorystyczny, logo zostaje znacząco uproszczone. Ostrość kształtów zarówno w logotypie jak i sygnecie powinna przypaść do gustu fanom marki, kojarząc się z górami i wspinaczką. Znak bardzo dobrze prezentuje się na produktach - co nie jest bez znaczenia dla postrzegania zmiany jako procesu kompleksowego.
0 Comments
Nowa kampania wizerunkowa Polski i... kolejne, nowe logo. Nigdy nie zastanawiałem się ile kreacji logo naszego kraju już widziałem - zaryzykuję, że kilkanaście. Przy tak dużym barku spójności nie może być mowy o skutecznym budowaniu wizerunku. Nadto zastanówmy się ile państw może pochwalić się dobrym brandingiem? Szwajcaria - zdecydowanie tak, inne przykłady (brandingowe) chwilo nie przychodzą mi na myśl. Nowe logo Polski przygotowała brytyjska firma doradcza Saffron Brand Consultants. Muzeum Historyczne m.st. Warszawy zmienia nie tylko nazwę ale odświeża wizerunek. Symbolika nawiązuje do herbu miasta a kolorystyka do granatu kojarzonego z Wisłą - prosty, czysty projekt dopełnia całości zmian. Wartym zauważenie jest zerwanie Muzeum z „warszawskim“ kodem kolorystycznym czyli żółcią i czerwienią - pozwoli to zapewne wyróżnić się muzealnej syrence na tle innych warszawskich symboli. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|