![]() Jedna z najbardziej rozpoznawanych i cenionych firm outdoorowych przechodzi gruntowny rebranding. Zachowując dotychczasowy kod kolorystyczny, logo zostaje znacząco uproszczone. Ostrość kształtów zarówno w logotypie jak i sygnecie powinna przypaść do gustu fanom marki, kojarząc się z górami i wspinaczką. Znak bardzo dobrze prezentuje się na produktach - co nie jest bez znaczenia dla postrzegania zmiany jako procesu kompleksowego.
0 Comments
![]() Nowa kampania wizerunkowa Polski i... kolejne, nowe logo. Nigdy nie zastanawiałem się ile kreacji logo naszego kraju już widziałem - zaryzykuję, że kilkanaście. Przy tak dużym barku spójności nie może być mowy o skutecznym budowaniu wizerunku. Nadto zastanówmy się ile państw może pochwalić się dobrym brandingiem? Szwajcaria - zdecydowanie tak, inne przykłady (brandingowe) chwilo nie przychodzą mi na myśl. Nowe logo Polski przygotowała brytyjska firma doradcza Saffron Brand Consultants. ![]() Muzeum Historyczne m.st. Warszawy zmienia nie tylko nazwę ale odświeża wizerunek. Symbolika nawiązuje do herbu miasta a kolorystyka do granatu kojarzonego z Wisłą - prosty, czysty projekt dopełnia całości zmian. Wartym zauważenie jest zerwanie Muzeum z „warszawskim“ kodem kolorystycznym czyli żółcią i czerwienią - pozwoli to zapewne wyróżnić się muzealnej syrence na tle innych warszawskich symboli. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|