Kolejna odsłona reklamy Old Spice, jak zwykle ze sporym dystansem...
0 Comments
"Nowe logo Microsoft czerpie inspiracje od naszych zasad projektowania produktu, korzystając z dziedzictwa naszych firmowych wartości, czcionek i kolorów." - Jeff Hansen, General Manager, Brand Strategy, Microsoft Logotyp oparty jest na foncie Segoe, czyli tym samym który jest używany w komunikacji marketingowej produktów firmy. Symbol ma obrazować zróżnicowane portfolio firmy.
Świetnie zrobiony dokument (2006), film ogląda się znakomicie, a sama postać Annie Leibovitz jak i jej zdjęcia są fantastyczne. Za każdym razem oglądając, można na nowo odkrywać wielki kunszt i pasję bohaterki do fotografii. Film można obejrzeć np w kinoplexe. Blisko 5 milionów odsłon od grudnia 2011, dobry i prosty koncept, realizacja. Czego oczekiwać więcej od reklamy wirusowej? Warto zauważyć, że to przykład realizacji z minimalnym wręcz brandingiem.
|
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|