Wrocław - Europejska Stolica Kultury - ma już nową identyfikację. Projekt autorstwa Jerzego Osiennika z Białegostoku został wybrany spośród prawie 600 projektów nadesłanych do ogólnopolskiego konkursu. W rozwinięciu wpisu więcej na temat procesu powstawania znaku.
4 miliony za 30 sekund reklamy... jak wyglądało to w tym roku, subiektywny przegląd w rozwinięciu wpisu.
nie tylko chodzi tu o opinie o które łatwo podczas próby załatwienia najprostszej sprawy w urzędzie, gdzie odruch chwytania się za głowę przychodzi niezwykle łatwo. Jest źle wizerunkowo - nowy wizerunek Poczty Polskiej wymaga już dzisiaj rebrandingu. Typografia - oparta na kroju Calibri (ciekawostką jest że ten font został zaprojektowany przez Lucas;a de Groot specjalnie dla Microsoftu i jest domyślnym fontem pakietu MS Office 2007). Niestety razi mała ilość światła między znakami. Sygnet - synteza rogu pocztowego, pomysł dobry, realizacja gorsza. Warto się zastanowić czy sygnet jest czytelny w oderwaniu od typografii? Kolorystyka - biel z czerwienią która całkowicie mimo wszystko zrywna z pocztową tradycją czerwieni. Czy będzie ten kolor budził agresję... nie w kolorze ale w sprawności i jakości obsługi szukał bym jednak przyczyn agresji. Czy można lepiej: http://www.post.at http://www.deutschepost.de http://www.post.ch szlachetny minimalizmie, opisuję bo tęsknię po tobie... |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|