![]() „Przestaję odpowiadać na listy, które rozpoczynają się od witam “ - napisał na Facebooku Michał Rusinek. Internet zawrzał, wszak komunikacji w mediach owa deklaracja dotyka. W wywiadzie przeprowadzonym przez redaktor Renatę Radłowską, Szanowny Pan Rusinek wyjaśnia: „Uważam, że używanie tego słowa jest zasadne tylko w jednej sytuacji. Tak może do nas powiedzieć gospodarz lub gospodyni, kiedy do niego/niej przychodzimy. Jest wtedy powitaniem, a nie przywitaniem. Gospodarze witają mnie w swojej przestrzeni, więc powiedzenie „witam“ jest jak najbardziej na miejscu. Kiedy studenci piszą do mniej mejle, które zaczynają się od „witam“, to jak mam to odebrać? Że internet jest ich przestrzenią, że są jego gospodarzami?“ pełny zapis rozmowy: http://bit.ly/IfK3ND Od chwili zamieszczenia wpisu, pojawiło się wiele dyskusji, a strony rozdzielone owym „witam“ rozpoczęły debatę.
3 Comments
Nowa reklama Old Spice ‘Believe in Your Smellf - kolejny świetny viral!
![]() Coraz częściej, za sprawą nowych technologii, zapominamy o narzędziach dzięki którym rodzą się najlepsze pomysły. Idealnie wpisuje się przekaz tej kampanii w branżę projektową. Przypomnieć, o jakże istotnym narzędziu w rękach projektanta, postanowiła agencja Leo Burnett z Hong Kongu, realizując kampanię dla producenta artykułów biurowych STAEDTLER. Dobre copy, rewelacyjny pomysł i wykonanie. Kampania z kwietnia 2012 roku. Nagranie obowiązkowe dla wszystkich którzy w jakikolwiek sposób ocierają się o sprzedaż. Z humorem, trafiający w sedno materiał, opracowany przez sensimedia.pl
z serii virali zasługujących na uwagę! co prawda to kampania sprzed 2 lat ale warta przypomnienia (cała seria).
Prosty pozytywny przekaz, bo przecież automaty tez mają uczucia. Kreacja przygotowana przez Ogilvy & Mather z Singapuru.
Stało się, Kraków ma nową identyfikację wizualną. Prezydent Krakowa podpisał rozporządzenie o nowej identyfikacji wizualnej miasta, która ma opierać się na znaku KRK.
Co prawda kampania z 2011 roku ale warto przypomnieć. Z pomysłem o metrze. Agencja: Park&Co, Phoenix Arizona, USA
![]() Władze Elbląga zaprezentowały nowe logo i nowe hasło promujące miasto - "Elbląg przyśpiesza". W mojej ocenie to jedna z gorszych premier ostatnich kilkunastu miesięcy na scenie tworzenia wizerunku miast. Brak spójności z dotychczasowymi działaniami wizerunkowymi to tylko jeden z zarzutów jakie można postawić identyfikacji. Niedawne i dotychczasowe działania mówiły o malowniczym Elblągu zapraszającym turystów: Nowe logo, nie współtworzy tożsamości miasta ale co gorsza jest sprzeczne z claimem, bo jednym z pierwszych skojarzeń odnośnie samego sygnetu jest ślimak czy wir wodny, które w żadnym wypadku nie wiążą się z przyśpieszeniem.
|
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|