Kolejna reklama, po I Can Do Anything, w klimacie Old Spice, tym razem w wydaniu olimpijskim.
The country other dreams of, is yours.
Agencja: Y&R, Peru Rynek książek jest, był i będzie fascynujący. Nie tylko ze względu na sam fakt przyjemności obcowania ale i jak się okazuje ze względu na dynamiczne zmiany jakimi podlega branża. Tym razem nie mam na myśli nowych technologii.
Argentyńskie wydawnictwo Eterna Cadencia opublikowało książkę, którą należy przeczytać w przeciągu dwóch miesięcy, po czym druk znajdujący się na stronach zniknie. Publikacja promowana jest jako książka, która nie może czekać. Pomysłodawcy chcą zmusić czytelnika do przeczytania zbioru zaraz po zakupie. Pomysł opiera się na obserwacjach mówiących, że książki młodych autorów często po zakupie trafiają na półkę, a jeżeli nie są czytane, to nie sięga się po kolejne opracowania tychże autorów, co powoduje że owi nie tworzą nowych. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|