Według badań firmy Ace Metrix, najnowszy spot Apple zyskał miano najskuteczniejszej reklamy w USA w kategorii reklamy świątecznej.
„Nowe logo Łodzi jest inspirujące i aspirujące. Podkreśla współczesny, kreatywny potencjał miasta, a jednocześnie nawiązuje do naszej wspaniałej tradycji artystycznej. Mam nadzieję, że mieszkańcy pokochają nowe logo tak samo jak my" - powiedziała Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi podczas prezentacji, która miała miejsce 6 grudnia 2011 r.
Czy faktycznie mieszkańcy pokochali? Miał być dynamiczny, nowoczesny... czy się udało? Ocena tego przedsięwzięcia nie należy do najtrudniejszych (do tego jesteśmy narodem znającym się na wszystkim, z tym większą łatwością krytyce poddajemy). Nie mniej coś jest nie tak... przy budżecie:
|
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|