nie tylko chodzi tu o opinie o które łatwo podczas próby załatwienia najprostszej sprawy w urzędzie, gdzie odruch chwytania się za głowę przychodzi niezwykle łatwo. Jest źle wizerunkowo - nowy wizerunek Poczty Polskiej wymaga już dzisiaj rebrandingu. Typografia - oparta na kroju Calibri (ciekawostką jest że ten font został zaprojektowany przez Lucas;a de Groot specjalnie dla Microsoftu i jest domyślnym fontem pakietu MS Office 2007). Niestety razi mała ilość światła między znakami. Sygnet - synteza rogu pocztowego, pomysł dobry, realizacja gorsza. Warto się zastanowić czy sygnet jest czytelny w oderwaniu od typografii? Kolorystyka - biel z czerwienią która całkowicie mimo wszystko zrywna z pocztową tradycją czerwieni. Czy będzie ten kolor budził agresję... nie w kolorze ale w sprawności i jakości obsługi szukał bym jednak przyczyn agresji. Czy można lepiej: http://www.post.at http://www.deutschepost.de http://www.post.ch szlachetny minimalizmie, opisuję bo tęsknię po tobie...
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|