![]() W dziedzinie idei wszystko zależy od entuzjazmu... w prawdziwym świecie liczy się wytrwałość. Johann Wolfgang von Goethe
3 Comments
Obcując z designem firmy apple zawsze ma się wrażenie, że to produkty zaprojektowane w pełni świadomie. Poniższa grafika pokazuje jak daleko posunięte jest poszukiwanie doskonałości i dbanie o szczegół w ich wzornictwie. o projektowaniu logo Apple przeczytałem tu. ps. zwróciliście uwagę którą godzina (praktycznie zawsze) uchwycona jest na reklamach iPhona? ;-) ![]() Firma Logitech jest szwajcarskim koncernem, któremu zawdzięczamy dzisiejszy kształt i design myszy komputerowej. Firma właśnie podjęła decyzję o liftingu swojego logo. Producent sprzętu komputerowego zdecydował się na odejście od lazurowego sygnetu, wprowadzając odświeżoną wersję monochromatyczną. Największej zmianie, w stosunku do poprzedniego znaku, uległa typografia. W mojej ocenie to dobry kierunek, logo jest bardziej uniwersalne jeżeli chodzi o możliwość aplikacji, nabrało charakteru marki ekskluzywnej a jednocześnie nie straciło na swojej nowoczesności. ![]() PZU odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Modernizacja wizerunku ma być jednym z elementów strategii PZU na lata 2012-2014. Nowa identyfikacja PZU, spotkała się z ogromną falą krytyki jaka przetoczyła się zarówno przez portale branżowe jak i blogosferę. Czy to faktycznie jedna z gorszych premier? W mojej ocenie wręcz przeciwnie, uważam, że nowe logo PZU idealnie wpisuje się w strategię firmy. Autorem nowej idenfyfikacji jest Michał Łojewski z White Cat Studio. Dokonana zmiana w identyfikacji wizualnej firmy ma podkreślać fakt, że w ciągu ostatnich lat Grupa PZU przekształciła się w nowoczesną, transparentną i efektywnie zarządzaną instytucję finansową, nastawioną na zaspokajanie potrzeb klientów i nową jakość ich obsługi. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|