po 17 latach platforma eBay odświeża swój wizerunek. Ze względu na kod kolorystyczny firma zdecydowała się nie odchodzić od swoich korzeni i wpisać się w utarty schemat IT: eBay jak wiele innych firm podjęła decyzję o uproszczeniu swojego znaku, w mojej ocenie może ten zabieg bardzo negatywnie wpłynąć na samą rozpoznawalność marki. Nowy projekt nie wyróżnia się jest wręcz bezpłciowy. Pierwotnego logo eBay nigdy nie oceniałem pozytywnie ze względu na chaos i nieprzemyślny pkt ciężaru przy nowym też zapewne nie pochyle głowy przed projektantem.
1 Comment
Goahead
14/9/2012 07:48:12
Dokładnie. Przy czym chaos w poprzednim mógł być wyróżnikiem rozpoznawalnym. Obecne jest takie nijakie... Po prostu pedalskie. Ktoś się nie wysilił albo osoba decyzyjna nie wie czego chce... Chyba, że to przemyślana strategia. Nie wiesz czego chesz? Wchodź na ebay!
Reply
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|