Długo oczekiwana zmiana wizerunku Banku Pekao SA ujrzała światło dzienne. Właściciel, czyli UniCredit postanowił przed euro (wszak Pekao jest oficjalnym bankiem tej imprezy) uśmiercić głęboko zakorzenionego w świadomości klientów żubra. Claim, "witający" klientów w nowych biało-czerwonych barwach jest, w moim przekonaniu, bardzo złym, niespójnym i nieszczerym zabiegiem, ocierającym się o hipokryzję. Zmianą wizerunku Bank przypomina swoim klientom, o swoich włoskich, jakże naruszonych ostatnio fundamentach - obniżony raiting dla Unicredit SpA z A do A- z perspektywą negatywną. O ile wiedza o tych włoskich korzeniach nie była do końca uświadomiona o tyle teraz można będzie mówić o wzroście świadomości wśród klientów - tylko czy to się opłaci?
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|