Miał być dynamiczny, nowoczesny... czy się udało? Ocena tego przedsięwzięcia nie należy do najtrudniejszych (do tego jesteśmy narodem znającym się na wszystkim, z tym większą łatwością krytyce poddajemy). Nie mniej coś jest nie tak... przy budżecie: - scenariusz: 20.000 zł
- produkcja filmu: 500.000 zł - koszt kampanii: 400.000 zł można oczekiwać znacznie lepszego efektu, ale w mojej ocenie problem leży dużo wcześniej. Kluczowym wydaje się tu pytanie o kwestie odpowiedzialności za scenariusz? Kilka nasuwajacych się pytań: - o spójność ze strategią promocji m.st. Warszawy? - o seksistowski charakter spotu? - o wybór parkoure jako sportu będącego pretekstem do prezentacji miasta? - o decyzję nakręcenia scen rodem z tańszych produkcji "kung-fu"? Sam scenariusz był już załącznikiem do przetargu dotyczącego produkcji spotu, miasto zakupiło ową twórczość wcześniej. W mojej ocenie prezentacja miasta ginie, przysłonięta poziomem efektów specjalnych ale pewnego rodzaju złość pojawia się kiedy wracam myślami do pytań o scenariusz i jego detale. Czy można było inaczej... Wrocław poszedł inną drogą: http://krecwroclaw.pl/
4 Comments
666
6/12/2011 08:04:03
Warszawa miastem gwałcicieli? Przynajmniej jest konsekwentnie. Taki sam syf jak film promujący prezydencję...
Reply
poznan
6/12/2011 08:34:05
dla porównania spot promujący Poznań przed euro 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yVYeoK0v4Jg
Reply
44
7/12/2011 04:44:13
odpowiedz ratusza: http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10772473,Burza_po_filmie_promujacym_stolice__ratusz_sie_tlumaczy.html
Reply
aga
27/12/2011 07:59:45
dobry remake :)
Reply
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|