![]() "To bardzo trudny moment dla nas wszystkich, którzy kochamy romantyzm papieru i wyjątkowe koleżeństwo podczas gorączkowych godzin w piątki przed zamknięciem numeru. Jednak jeśli chcemy utrzymać poziom dziennikarstwa, który daje poczucie sensu naszej pracy, musimy przejść do cyfrowej przyszłości" - napisała Tina Brown, redaktor naczelna Newsweek USA. Wydawca jako powód takiej decyzji podaje trudności rynku prasy drukowanej i dynamicznie rosnący rynek tabletów. Decyzja Newsweeka wywołała dyskusję w branży wydawniczej. W moim przekonaniu, powyższa decyzja, po ogłoszeniu przez Amazon statystyk mówiących o większej sprzedaży ebook'ów w porównaniu do wydań tradycyjnych drukowanych to druga tak ważna dla rynku informacja, potwierdzająca, że przyszłości branży wydawniczej należy poszukiwać w edycjach multimedialnych.
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|