![]() "Nowe logo Microsoft czerpie inspiracje od naszych zasad projektowania produktu, korzystając z dziedzictwa naszych firmowych wartości, czcionek i kolorów." - Jeff Hansen, General Manager, Brand Strategy, Microsoft Logotyp oparty jest na foncie Segoe, czyli tym samym który jest używany w komunikacji marketingowej produktów firmy. Symbol ma obrazować zróżnicowane portfolio firmy. Faktycznie, dziedzictwo o którym mówi Jeff Hansen, wyraźnie widoczne jest np w reklamie Windows 95: W mojej ocenie w MS podjęto bardzo dobre decyzje dotyczące strategii brandingowej. Uporządkowanie typografi wraz z odświeżeniem znaku, tworzą wizerunek firmy nowoczesnej z przemyślaną strategią. Realizacja niestety już nieco słabsza. ![]() Zastanawia tylko pewien zbieg kolorystyczny...
1 Comment
airacobra
26/8/2012 07:43:55
Decyzja dobra, żeby zmienić, gorzej z wykonaniem... projektowanie rzeczy prostych [less is more] wcale nie jest takie proste... co widać na załączonych obrazkach. :)
Reply
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|