Viralowa wersja "paluszków beskidzkich" - ma szanse wygrać internet?
"nie bądź żyła" bardzo na siłę.
1 Comment
Gash
16/4/2013 06:52:59
Fatalny materiał... Po pierwsze to za głośna muzyka, zupełnie nie słychać Piotra Żyły. Poza tym jest to po prostu marne... ani śmieszne ani ciekawe. Nuda straszna. Natomiast jest to bardzo dobry materiał szkoleniowy pt. co zrobić, żeby nie wykorzystać naturalnego potencjału. Naprawdę jestem w szoku, że ten materiał jest tak beznadziejny i ktoś nie wykorzystał naturalnego dowcipu Żyły. Przecież w tej reklamie nie ma nic śmiesznego... ani jednego momentu, w którym pojawia się samoczynnie uśmiech na twarzy oglądającego - w przeciwieństwie do "zwykłych" wywiadów ze skoczkiem...
Reply
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|