14 marca komisja konkursowa wyłoniła logo i hasło promocyjne gminy Strzelin. Do strzelińskiego magistratu wpłynęło 27 projektów logo i 63 propozycji haseł promocyjnych. Autor zwycięskiego projektu logo otrzyma 2 tysiące złotych, a pomysłodawca hasła 1 tys zł. Myślę, że zarówno wartość nagrody jak i koncept promocyjny zostały przestrzelone. Ewidentnie mierzono wysoko, a wyszło troszkę strasznie, trochę orientalnie. Ten i wiele innych case'ów pokazują, że kryterium ceny jak i sama formuła konkursów jest ślepą uliczką.
1 Comment
Gasherbrum
26/3/2013 07:58:46
Ładne jest. Chociaż jak się dłużej przyglądam to trochę czegoś mi brakuje... o! już wiem... brakuje mi gołej baby w tle! wtedy byłoby idealnie!
Reply
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|