Finał NFL to wyjątkowe święto w USA, nie tylko dlatego, że to gigantyczny show. To jeden z tych nielicznych w roku dni kiedy widzowie chętnie oglądają reklamy telewizyjne. Tegoroczny finał to również rekord ceny sprzedaży 30. sekundowego czasu reklamowego, którego średnia cena osiągnęła poziom 3,5 mln dolarów. Futbol amerykański to sport idealnie skrojony pod wymogi ekranu. Jeden stosunkowo łatwy punkt który śledzony jest przez widzów, mistrzowsko budowana dramaturgia i zapierające dech w piersi zwroty akcji - to wszystko powoduje, że oglądalność tego widowiska rośnie z roku na rok, a wraz z nim budżety reklamowe. Te wszystkie powody skłaniają największe koncerny do przygotowywania specjalnych wersji swoich reklam, emitowanych podczas Super Bowl. Poniżej kilka subiektywnie wybranych... miłego oglądania. Hyundai Think Fast Pepsi MAX- Check-Out Coke "Superstition" Chevy Silverado Audi - Vampire Party Toyota Camry Lexus - The Beast Chevy Happy Grad Honda - "Matthew's Day Off" Fiat 500 Abarth M&M'S "Just My Shell" i na koniec timeline NFL
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|