Finał NFL to wyjątkowe święto w USA, nie tylko dlatego, że to gigantyczny show. To jeden z tych nielicznych w roku dni kiedy widzowie chętnie oglądają reklamy telewizyjne. Tegoroczny finał to również rekord ceny sprzedaży 30. sekundowego czasu reklamowego, którego średnia cena osiągnęła poziom 3,5 mln dolarów. ![]() Futbol amerykański to sport idealnie skrojony pod wymogi ekranu. Jeden stosunkowo łatwy punkt który śledzony jest przez widzów, mistrzowsko budowana dramaturgia i zapierające dech w piersi zwroty akcji - to wszystko powoduje, że oglądalność tego widowiska rośnie z roku na rok, a wraz z nim budżety reklamowe. Te wszystkie powody skłaniają największe koncerny do przygotowywania specjalnych wersji swoich reklam, emitowanych podczas Super Bowl. Poniżej kilka subiektywnie wybranych... miłego oglądania. Hyundai Think Fast Pepsi MAX- Check-Out Coke "Superstition" Chevy Silverado Audi - Vampire Party Toyota Camry Lexus - The Beast Chevy Happy Grad Honda - "Matthew's Day Off" Fiat 500 Abarth M&M'S "Just My Shell" i na koniec timeline NFL
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|