niezwykle pozytywne doświadczenie fotograficzne, przeszło 200 osób mierzących się z 12 tematami, na których wykonanie było 12 h. Niemałym wyzwaniem był wymóg realizacji każdego z tematów w kolejności w jakiej zostały podane, do tego zdjęcia nie mogły zostać poddane postprodukcji. Zapraszam do mojej interpretacji tematów: 1. Warszawski szyk / Warsaw fasion ![]() 2. Kawiarniana Warszawa / Cafe life in Warsaw 3. Codzienność / Every day reality 4. Intepretacja numeru startowego / Show us your BIB number 5. Aktywnie nad Wisłą / Actively at vistula bank 6. Przyszłość / Future 7. Abstrakcja / Abstraction 8. Dzielnica Wisła / District Vistula 9. Ahoji / Sailing 10. Historia / History 11. Gwar / City Buzz 12. Zabawa / Fun 12h, 12 tematów, 22 km.
Spotkane osoby - bezcenne. Było super! Organizatorem maratonu była sieć kawiarni Green Coffee - rozpoczynając spacer zadałem sobie pytanie skąd pomysł aby sieć kawiarni zaangażowała się w wydarzenie fotograficzne? Już po kilku pierwszych kilometrach, uświadamiając sobie jak liczna jest sieć punktów Green Coffee, okryłem jednocześnie odpowiedź na nurtujące mnie pytanie. Super pomysł i reliazacjia. Zakładam, że przynajmniej wśród uczestników maratonu brand awareness zdecydowanie w górę.
0 Comments
Leave a Reply. |
Rafał Cwenk
branding & design thinking Jedi, photography, social media & mobile solutions Archive:
October 2018
|